Vacatures

De Schakel in Zorg is een jonge en enthousiaste organisatie die ambulante psychiatrische zorg verleent. Dit doen wij bij zorgvragers thuis door middel van inzet van onze expertise en ervaring op het gebied van zelfredzaamheid en herstel in de GGZ- sector. Wij gaan uit van kwaliteiten en mogelijkheden van onze zorgvragers en medewerkers. Eigen regie van de medewerker en zorgvrager staat bij ons op nummer 1!

Wij willen continu onze zorg verbeteren, dit doen we samen. Daardoor staan we open voor nieuwe ideeën en kijken we met een frisse blik naar de toekomst in de psychiatrische zorg.

De doelgroep waar De Schakel in Zorg zich op richt, bestaat veelal uit mensen of gezinnen die kampen met een combinatie van problemen op meerdere gebieden zoals huisvestiging, verslaving, financiën, sociaal netwerk, somatisch aandoeningen, psychiatrische problematieken en dergelijke. De problemen zijn vaak geruime tijd aanwezig en met elkaar verweven. Onze doelgroep bestaat veelal uit zorgvragers die in reguliere trajecten niet geholpen kunnen worden en (intensieve) individuele begeleiding nodig hebben. Daarnaast leveren wij, indien nodig, verpleging en verzorging.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste Verpleegkundigen/ Maatschappelijk werkers in de regio Parkstad.

Vacature: Verpleegkundige (MBO/ HBO)

Wij bieden:

Een flexibele werkplek, waarin zelfstandig wordt gewerkt, waar verantwoordelijkheid wordt
genomen om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren en professionele ontwikkeling
volgens het opleidingsplan mogelijk is;

Een functie, voor onbepaalde tijd, die gehonoreerd wordt conform CAO GGZ met een marktconform
salaris.

Geïnteresseerden kunnen voor inlichtingen over de inhoud van de functie telefonisch contact
opnemen met de servicedesk 085 002 0882 of per mail: servicedesk@deschakelinzorg.nl

Plaats: Landgraaf

Aantal uur: 24-36

De verpleegkundige heeft de volgende taken:
– Opstellen van begeleidingsplannen, rapportages en evaluaties in het elektronisch client
dossier;
– Begeleiden van cliënten in de eigen omgeving (locatie Parkstad);
– Onderhouden van in- en externe contacten;
– Motiveren en stimuleren van zorgvragers bij het bevorderen en/of handhaven van de
zelfredzaamheid binnen de leefgebieden;
– Neemt deel aan interne en externe overleggen;
– Je werkt zowel tijdens als buiten kantooruren.

Functie eisen verpleegkundige:
– Je hebt een verpleegkunde gerelateerde opleiding op minimaal MBO niveau 4, 5 en/ of HBO
niveau 6 (BN2020);
– Je hebt een geldige BIG- registratie en ruime ervaring in het uitvoeren van (niet)
voorbehouden verpleegtechnische handelingen;
– Je bezit het inzicht waarmee je in co morbide zin klinisch redeneert en zorg draagt voor
gezondheidsbevordering van de zorgvrager;
– Je hebt kennis van en minimaal twee jaar werkervaring in de psychiatrische en of forensische
zorg;
– Je hebt ruime kennis van psychiatrie, verslaving en werken met multi problem casuïstiek;
– Je kunt zelfstandig de werkzaamheden binnen geformuleerde richtlijnen en procedures
uitvoeren en beschikt over goede schriftelijke vaardigheden;
– Je bent ondernemend, zoals een proactieve werkhouding en neemt initiatief;
– Je hebt doorzettingsvermogen, reflectief vermogen, bent stressbestendig en flexibel;
– Je kunt professioneel handelen in onverwachte situaties;
– Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B) en auto.

Voor aanvang van het dienstverband die je in bezit te zijn van een geldige Verklaring Omtrent
Gedrag.

Vacature: Maatschappelijk werker (MBO/ HBO)

Wij bieden:

Een flexibele werkplek, waarin zelfstandig wordt gewerkt, waar verantwoordelijkheid wordt
genomen om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren en professionele ontwikkeling
volgens het opleidingsplan mogelijk is;

Een functie, voor onbepaalde tijd, die gehonoreerd wordt conform CAO GGZ met een marktconform
salaris.

Geïnteresseerden kunnen voor inlichtingen over de inhoud van de functie telefonisch contact
opnemen met de servicedesk 085 002 0882 of per mail: servicedesk@deschakelinzorg.nl

Plaats: Landgraaf

Aantal uur: 24-36

De ambulant begeleider heeft de volgende taken:
– Opstellen van begeleidingsplannen, rapportages en evaluaties in het elektronisch client
dossier;
– Begeleiden van cliënten in de eigen omgeving (locatie Parkstad);
– Onderhouden van in- en externe contacten;
– Motiveren en stimuleren van zorgvragers bij het bevorderen en/of handhaven van de
zelfredzaamheid binnen de leefgebieden;
– Neemt deel aan interne en externe overleggen;
– Je werkt zowel tijdens als buiten kantooruren.

Functie eisen ambulant begeleider:
– Je hebt een zorg gerelateerde opleiding op minimaal MBO niveau 4, 5 en/ of HBO niveau 6
(MWD/SPH/SW)
– Je hebt kennis van en minimaal twee jaar werkervaring in de psychiatrische en/ of
forensische zorg;
– Je hebt ruime kennis van psychiatrie, verslaving en werken met multi problem casuïstiek;
– Je kunt zelfstandig de werkzaamheden binnen geformuleerde richtlijnen en procedures
uitvoeren en beschikt over goede schriftelijke vaardigheden;
– Je hebt ondernemerschap, zoals een proactieve werkhouding en neemt initiatief;
– Je hebt doorzettingsvermogen, reflectief vermogen, bent stressbestendig en flexibel;
– Je kunt professioneel handelen in onverwachte situaties;
– Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B) en auto.

Voor aanvang van het dienstverband die je in bezit te zijn van een geldige Verklaring Omtrent
Gedrag.

Uren per week: in overleg

Functieomschrijving Huishoudelijk Coördinator:
Als Huishoudelijk Coördinator bij onze organisatie ben je verantwoordelijk voor het organiseren en
coördineren van huishoudelijke ondersteuning ten behoeve van onze cliënten in de regio Parkstad. In
deze veelzijdige rol zorg je ervoor dat de kwaliteit van de dienstverlening op hoog niveau blijft en
draag je bij aan een positieve leefomgeving voor onze cliënten. De functie biedt een flexibele
werkplek waar je zelfstandig opereert en waar ruimte is voor professionele ontwikkeling volgens ons
opleidingsplan.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Coördineren van huishoudelijke ondersteuning voor cliënten binnen de regio Parkstad.
• Uitvoeren van huishoudelijke ondersteuning in de regio Parkstad.
• Zorgdragen voor een efficiënte inzet van middelen en diensten.
• Onderhouden van zowel interne als externe contacten.
• Rapporteren over de voortgang en kwaliteit van de huishoudelijke coördinatie.

Functie-eisen:
• Een diploma of ervaring met betrekking tot deze functie
• Ervaring met het coördineren van huishoudelijke taken.
• Ondernemerschap en proactieve werkhouding.
• Stressbestendigheid en flexibiliteit in werktijden.
• In het bezit van een geldig rijbewijs (B) en auto.

Aanbod:
Wij bieden een uitdagende functie voor de duur van één jaar, conform de CAO GGZ, met een
marktconform salaris. Bij goed functioneren volgt na deze periode direct een contract voor
onbepaalde tijd! Je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te
nemen voor de kwaliteit van onze huishoudelijke dienstverlening. Professionele ontwikkeling staat
centraal, en je kunt rekenen op een flexibele werkplek die ruimte biedt voor groei. Voor meer
informatie over deze functie kun je contact opnemen met onze servicedesk via telefoonnummer 085
002 0882 of per e-mail: servicedesk@deschakelinzorg.nl

Locatie

T 085 006 5619
E info@deschakelinzorg.nl

Bezoekadres:
Hoofdstraat 107
6372 CS Landgraaf

Correspondentieadres:
Veldesdoorn 3
6372 XK Landgraaf

Bankrekeningnummer
NL23 RABO 0147586984
T.n.v. De Schakel In Zorg

K.v.K nummer 58179720