
Contact
Aanvragen & Contact
Contactformulier
Voor verwijzers
Huisartsen en andere tweedelijns voorzieningen kunnen contact opnemen om een aanvraag voor psychiatrische (intensieve) thuiszorg in te dienen. De aanvraag moet voorzien zijn van een probleemomschrijving en een duidelijke hulpvraag.
Om zorg te kunnen verlenen is een beschikking van de gemeente of een WLZ indicatie vanuit het zorgkantoor vereist. Wij helpen u bij het indienen van deze aanvraag. Wordt de aanvraag geaccepteerd dan wordt direct een afspraak gepland met de betreffende zorgvrager om binnen een week, thuis een intake af te nemen.
Na deze intake wordt een begeleiding stijl gekozen en een verpleegkundig behandelplan opgesteld. Deze intakefase neemt tussen aanvraag en start maximaal één week in beslag. Op basis van de indicatie vind er een gesprek plaats met de aanvrager en patiënt om de gestelde doelen te evalueren en zonodig bij te stellen. Aan het einde van de geleverde zorg vindt er een eindevaluatie plaats.
Kunt u ons niet bereiken?
In het geval dat wij niet bereikbaar zijn of voor noodgevallen verwijzen wij u door naar:
- Crisisdienst Volwassenenzorg/Spoedeisende Psychiatrie: 088 – 506 6666
- Huisartsenpost Heerlen: 045 – 577 88 44
- Huisartsenpost Maastricht: 043 – 387 77 77
- Spoedpost Sittard-Geleen 046 – 400 99 25
Vragen over werk, opleiding en stage
Specifieke vragen op het gebied van werk, opleiding en stage kunt u mailen naar de servicedesk van Personeel, Opleiding en Communicatie.
Vragen over de website
Heeft u vragen of een opmerking over deze website? We horen het graag! U kunt uw mail sturen naar de webmaster.